Polisi Penghantaran

Yuran Penghantaran

Untuk sebarang pembelian, RM5.00 untuk 1 kg pertama dan RM1.20 untuk setiap kg berikutnya akan dikenakan bayaran.

Penghantaran

Kamdar Online Shopping bertujuan untuk menghantar dalam masa yang dipersetujui semasa pembelian. Walau bagaimanapun, kami tidak dapat menjamin bahawa semua pesanan akan dihantar dalam tempoh masa yang ditetapkan.

Selepas anda berjaya membuat pesanan anda, pasukan Perkhidmatan Pelanggan kami akan menjalankan proses pengesahan dan mengemas kini anda secepat mungkin melalui e-mel

Selepas pesanan anda disahkan, anda boleh mengharapkan untuk menerima pesanan anda dalam tempoh masa berikut:

  • Di kawasan Metro: 1 – 6 hari bekerja (kecuali Ahad dan cuti umum)
  • Di kawasan Bukan Metro: 3 – 10 hari bekerja (kecuali Ahad dan cuti umum)

Matlamat kami adalah untuk menghantar barangan anda kepada anda secepat mungkin. Oleh itu, jika anda telah membeli lebih daripada 1 item, anda mungkin menerima pembelian anda pada masa yang berbeza.

Jika kami tidak dapat memenuhi anggaran tarikh penghantaran kami tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang kerugian, liabiliti, kos, kerosakan, caj atau perbelanjaan yang timbul daripada penghantaran lewat. Jika anda tidak bersedia untuk mengambil penghantaran atau pengambilan, kami mungkin meninggalkan kad yang memberi anda arahan sama ada sama ada penghantaran semula atau pengumpulan daripada pembawa.

Untuk menjejaki pesanan anda, sila gunakan ID penjejakan yang dihantar kepada anda dalam e-mel pengesahan item anda telah dihantar keluar. Sebagai langkah berjaga-jaga, sila simpan resit produk yang dihantar.

Dalam keadaan yang jarang berlaku di mana item anda mempunyai kecacatan atau hilang daripada pesanan anda, sila ikut arahan dalam Soalan Lazim kami atau hubungi Khidmat Pelanggan di customers@eshop.kamdar.my

Kembali

Untuk sebarang sebab sekiranya anda ingin memulangkan item anda, anda mempunyai 10 hari selepas menerima item untuk memulangkan pesanan anda. Sila hubungi Khidmat Pelanggan Beli-belah Dalam Talian Kamdar untuk memulakan pemulangan. Sila pastikan bahawa Slip Pemulangan disertakan dalam bungkusan, dan item tersebut belum dipakai dan berada dalam pembungkusan asalnya. Item mesti dipulangkan ke alamat pemulangan kami dalam masa 10 hari selepas menerima item: KAMDAR HQ 171, Jalan Tuanku Abdul Rahman, 50101 Kuala Lumpur, Malaysia Telefon : +603 26915708 (MS SHASHI) Setelah Kawalan Kualiti memeriksa item yang dipulangkan, kami akan menyasarkan untuk memproses pemulangan anda dalam masa 5 hari perniagaan. Anda bertanggungjawab untuk semua barang yang dihantar sehingga ia tiba di gudang kami, dan bersetuju untuk menanggung kos yang berkaitan dengan memulangkan item yang anda beli kepada kami. Sila pastikan untuk membungkus barang dengan baik untuk mengelakkan kerosakan. Kami amat mengesyorkan agar anda menggunakan perkhidmatan kurier yang boleh dipercayai dengan perkhidmatan pengesanan bungkusan. Sekiranya anda mempunyai sebarang pertanyaan lanjut, sila hubungi Khidmat Pelanggan di customers@eshop.kamdar.my